קטגוריות

שאלות נפוצות בנושא איירסופט

אקדח איירסופט עם כדורי פלסטיק
21/09/2023
לשתף:
תוכן עניינים

איירסופט הוא ספורט מרתק המשלב אסטרטגיה, עבודת צוות וקליעה מדויקת. בין אם אתם שחקנים חדשים או ותיקים, אולי יש לכם שאלות לגבי התחביב המרגש הזה. על מנת להכיר טוב יותר, בואו נתעמק בכמה מהשאלות הנפוצות ביותר וכמובן נספק תשובות מעמיקות שיעזרו לכם להבין טוב יותר ולהנות מהעולם של איירסופט.

מה זה איירסופט?

איירסופט הוא ענף ספורט תחרותי מודרני שבו השחקנים משתמשים בכלי נשק עם דימיון ברור לנשק אמיתי וכולל תחמושת פלסטיק על מנת לירות כדורים זה על זה במשחק המדמה מלחמה. ענף זה דומה לפיינטבול אך עם מספר שינויים כמו למשל נראות השחקנים וכלי הנשק כאשר באיירסופט ניתן לראות רובים בעלי מראה מציאותי יותר ושחקנים הלבושים ציוד צבאי. השוני הנוסף והעיקרי הוא שבפיינטבול הכדורים מלאי בצבע ובאיירסופט מדובר על כדורי פלסטיק.

האם רובי איירסופט מסוכנים?

בשימוש אחראי ועם ציוד הגנה מתאים, רובי איירסופט בטוחים לשימוש. אך עם זאת, רובי איירסופט עלולים לגרום לפציעה אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה או ללא ציוד בטיחות מתאים. הקפידו תמיד על כללי הבטיחות ושימו לב להשתמש תמיד במגן מתאים לעיניים ולאזור הפנים.

האם איירסופט זה חוקי?

נכון לעכשיו התשובה היא כן, איירסופט הוא כלי חוקי. ניתן לרכוש אקדח או רובה איירסופט מגיל 18 ומעלה דרך משווק מורשה אשר קיבל רישיון לסחור באיירסופט. יש לשמור על חשבונית הקנייה למקרה שיידרשו לראות האם האקדח נקנה באופן חוקי ומי נושא את האיירסופט. חשוב להדגיש כי אין לעשות שימוש בכלים אלו בצורה לא מפוקחת וכזאת שיכולה לסכן או לפגוע באדם אחר.

מה ההבדל בין רובה איירסופט לאקדח איירסופט?

ההבדל העיקרי טמון בעיצוב ובמטרה שלהם. רובי איירסופט הם בדרך כלל ארוכים יותר, מציעים דיוק רב יותר ויש להם מהירות גלולה גבוהה יותר בהשוואה לאקדחים. רובים הם אידיאליים לטווח ארוך יותר, בעוד שאקדחים הם הטובים ביותר ללחימה מקרוב ולשימוש בזרועות צד.

איירסופט רישיון – האם נדרש רישיון על מנת להחזיק באיירסופט?

נכון לכתיבת שורות אלו, אין דרישה להוציא או לשאת רישיון כלשהו כאשר מדובר על אקדח איירסופט בשונה מסוגים שונים של רובי אוויר שלחלקם אכן יש צורך בהוצאת רישיון כיוון ובמידה ונעשים בו שינויים מסוימים בחלקיו הפנימיים, אפשר להפוך אותו לנשק עם ירי חם.

איזה ציוד נדרש אם אני רוצה להתחיל לשחק?

ציוד בסיסי כולל מסכה או משקפי מגן להגנה על העיניים, אקדח איירסופט איכותי, תחמושת (כדורי BB) וביגוד מתאים. שחקנים מתקדמים יותר עשויים להשקיע בציוד טקטי כגון אפודים, כפפות ונרתיקים.

במה שונה איירסופט מפיינטבול?

רובי איירסופט הם לרוב מציאותיים יותר במראה ומשתמשים בכדורי פלסטיק קטנים במקום כדורי צבע. רובי פיינטבול הם בדרך כלל יקרים יותר לתחזוקה, בעוד שאיירסופט מציעה מגוון רחב יותר של דגמי רובים ותחזוקה נמוכה וזולה יותר.

מה הטווח המירבי של אקדח איירסופט?

הטווח האפקטיבי משתנה בהתאם לסוג האקדח והשדרוג שלו. לרוב, לרובי האיירסופט יש טווח של 100-200 רגל, אך צלפים יכולים לעלות על 300 רגל עם הציוד המתאים. לעומתם אקדחי איירסופט מוגבלים לסביבות 50-100 רגל, אך גם כאן בעזרת שדרוגים ניתן להגדיל טווחים אלה.

מהם הסוגים השונים של רובי איירסופט?

ישנם שלושה סוגים עיקריים: מופעל קפיצים, גז וחשמלי (AEG). רובים מונעי קפיצים דורשים הפעלה ידנית לפני כל ירייה, רובים המונעים בגז משתמשים בגז דחוס להנעה, ו-AEG פועלים על סוללות נטענות, ומציעים ירי חצי אוטומטי או אוטומטי.

האם אפשר להזמין אקדחי איירסופט או אביזרים ושדרוגים מהאינטרנט?

התשובה היא חד משמעית לא. כיוון ואיירסופט הוא כלי דמוי אקדח אמיתי קרוב לוודאי שהמשלוח ייעצר במכס ולא יאפשרו לכם להכניסו לארץ אלא אם כן תציגו רישיון ייבוא מה שכנראה אין לכם. המנעו מאי הנעימות וחסכו את הטרטור שלכם. בנוגע לאביזרים נלווים, מדובר בסיכון שכן יש אפשרות שייתפס ויוחזר ויש סיכוי שלא, כמו שאמרנו קודם – חסכו את אי הנעימות והבעייתיות שיכולה להיווצר מכך. תוכלו לרכוש איירסופט בצורה חוקית ומבלי חשש אצלנו בפנטום מוצרי הגנה עצמית ולהנות מאחריות וביטחון מלא.

כיצד אוכל לשמור על אקדח האיירסופט?

ניקוי קבוע, שימון וטיפול בסוללה חיוניים לתחזוקת האקדח ושמירה על הביצועים. עיין ועקוב אחר הנחיות היצרן ופנה למשאבים מקוונים לקבלת הוראות מפורטות.

האם ניתן לשנות או לשדרג את אקדח האיירסופט שלי?

כן, אתה יכול לשדרג או לשנות את רובה האיירסופט שלך עם אביזרים שונים, כגון משקפות, ידיות אחיזה, רכיבים פנימיים ועוד מגוון תוספות הקיימות בחנויות המורשות לכך. עם זאת, כדאי להתייעץ כאשר רוצים לשדרג את האקדח עם חלקים פנימיים מה שיכול להשפיע על ביצועי האקדח.

האם אפשר להשתמש ברובים ואקדחים של איירסופט לאימון או סימולציה?

כן, יחידות אכיפת חוק כמו משטרה וצבא משתמשות ברובי איירסופט למטרות אימונים וסימולציה בשל המציאותיות והאופי הלא קטלני שלהם. עם זאת, הקפידו תמיד על פרוטוקולי בטיחות בעת שימוש באיירסופט לצורך אימון ובצעו זאת במקום מבוקר.

איירסופט לילדים – האם איירסופט בטוח לילדים?

אקדחי איירסופט אינם צעצועים. לא רק שהם לא מתאימים לילדים זה אף נוגד את החוק ויש להשתמש בהם רק על ידי אנשים מעל גיל 18 שרכשו את המוצר באופן חוקי.

איפה אפשר לקנות איירסופט?

כאשר רוכשים אקדח איירסופט חשוב לבחור כמו שאמרנו קודם לכן, בחנות אמינה ומוכרת שתספק אחריות מלאה ותמכור לכם מוצר מקורי. פנטום ציוד להגנה עצמית היא החנות המובילה בישראל בייבוא, שיווק ומכירת אקדחי איירסופט מקוריים עם אחריות מלאה.

לרכישת אקדח איירסופט לחצו כאן!

תפריט
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן