קטגוריות

למה כל אחד צריך להחזיק אפוד קרמי?

bulletproof vest
20/02/2024
לשתף:
תוכן עניינים

אם הגעתם לכתבה זאת כנראה שגם אתם מתעניינים במוצרי הגנה עצמית ואביזרי מיגון לגוף בפרט. כאשר אנחנו מדברים על אמצעי מיגון איכותי לגוף אנו מתייחסים לאפוד קרמי או שכפץ וכמובן חשוב להבין מה יעילותם של מוצרים אלו המשמשים להצלת חיי אדם. בין אם מדובר על תופעת האלימות ברחובותינו, הסיכון להיתקל בתוקפים חמושים או סיכון תמידי בחייו של חייל קרבי או איש ביטחון שזוהי סביבתם היומיומית – המענה הבסיסי להגנה על חיים הם שכפצים ואפודים קרמיים. בואו נפרט מעט ונבין למה חשוב שכל אדם הנמצא בסיכון כלשהו חייב ללבוש שכפץ או אפוד מגן.

מהו אפוד קרמי

אפוד קרמי המכונה גם שכפץ הוא ביגוד מגן עשוי פלדה או קרמיקה שנועד לספוג את פגיעתם של כדורים וקליעים ובכך להגן על פלג הגוף העליון ולהציל חיים. הוא מורכב בדרך כלל משכבות של סיבים או לוחות מיוחדים המסוגלים לעצור או להפחית את חדירתם של כדורים, רסיסים ואיומים בליסטיים אחרים. אפודי מגן מתאימים להגנה מפני מגוון רחב של תקיפות ואביזרים כמו רסיסים, ירי אקדח, גרזן, דקירת סכין ועוד סכנות אפשריות.

למי מתאים ללבוש אפוד קרמי או שכפץ?

אנשי כוחות הביטחון: אנשי כוחות הביטחון הם בדרך כלל שוטרים ואנשי ביטחון אחרים אשר לובשים לעתים קרובות אפוד קרמי או שכפץ כחלק מהמדים הסטנדרטיים שלהם כדי להגן על עצמם מפני ירי ותקיפות פוטנציאליות במהלך מצבים מסוכנים כגון פשיטות, חילוץ בני ערובה או תקריות ירי אקטיביות.

חיילים ולוחמים: חיילים הפרוסים באזורי לחימה או בסביבות אחרות בעלות איום גבוה מסתמכים על וסט קרמי או בשמו השני קרמי צבאי כדי למזער את הסיכון לפציעה או מוות מירי אויב וחומרי נפץ. אפודים אלו הם מרכיב חשוב במיוחד בציוד המגן האישי שלהם.

מאבטחים: אנשי אבטחה פרטיים העובדים בסביבות בסיכון גבוה כגון בנקים, משרדי ממשלה או מאבטחים פרטיים לאנשים בעלי פרופיל סיכון גבוה,עשויים ללבוש אפוד מגן או שכפץ כדי לשפר את בטיחותם וביטחונם במהלך מילוי תפקידם.

עיתונאים וכתבי מלחמה: אנשים המדווחים מאזורי עימות או אזורים עם רמות גבוהות של אלימות עשויים ללבוש אפודים חסיני כדורים כדי להפחית את הסיכון לפציעה או מוות מירי או רסיסים. אפודים אלו מספקים הגנה נוספת לעיתונאים העובדים בסביבות מסוכנות.

אנשים מהתחום הפלילי: אנשים מסוימים כמו בעלי עסקים באזורי פשיעה גבוהים או אנשים שמעורבבים בתחום הפלילי המתמודדים עם איומים ספציפיים, עשויים לבחור ללבוש שכפצים על מנת להגביר את הביטחון וההגנה האישית עליהם. אפודים אלו יכולים להציע שקט נפשי ובטיחות מוגברת במצבים שעלולים להיות מסוכנים.

5 יתרונות בולטים בשימוש אפוד קרמי

בטיחות אישית מוגברת: אפודים קרמיים ושכפצים מספקים שכבת הגנה נוספת לאנשים המתמודדים עם איומים פוטנציאליים מכלי נשק, חומרי נפץ או מפגעים בליסטיים אחרים. עצם העובדה שאדם לובש אפוד מגן מכל סוג שהוא כבר מגבירה את הבטיחות בכמה רמות מאשר אדם ללא אפוד.

שקט נפשי ויתרון פסיכולוגי: לבישת אפוד מגן מציעה ביטחון פסיכולוגי שקשה לזלזל בו. ברגעים של סכנה או חוסר וודאות, עצם הידיעה שאדם לבוש בשכבת מגן נוספת יכולה לספק תחושת רוגע וביטחון. יתרון פסיכולוגי זה יכול להיות בעל ערך רב במצבי מתח ולחץ גבוה ולאפשר לאותו אדם לחשוב ולפעול בצורה נקייה וברורה יותר תחת לחץ.

שיפור אחוזי הישרדות: במקרה של עימות חמוש או פיצוץ ופגיעת רסיסים, השימוש באפוד קרמי יכול להגדיל משמעותית את הסיכוי לשרוד מפציעת ירי או פציעות בליסטיות אחרות. לכן בכל הנוגע לחיילים לוחמים בשטח, וסט קרמי הוא חובה ואין לזלזל בו אפילו מעט.

מגוון רחב והתאמה אישית: כיום כל עולם האפודים והשכפצים זמינים בסגנונות שונים, עיצובים ורמות הגנה שונות כדי להתאים לצרכים ולהעדפות שונות, מה שהופך אותם למתאימים למגוון רחב של משתמשים ומצבים החל משימוש אזרחי, שימוש צבאי עם פלטות כבדות יותר, שימוש משטרתי ועוד.

האם אפוד קרמי הוא חוקי?

התשובה לשאלה היא קלה ופשוטה – כן, אפוד קרמי הוא חוקי בישראל ואין הגבלה על אחזקה או לבישה שלו. זוהי עוד סיבה מדוע כדאי להחזיק אפוד קרמי, פשוט כי הוא חוקי ואפשר. בישראל אזרחים רשאים לרכוש וללבוש אפודים ושכפצים כהגנה אישית ללא כל הגבלה. כמובן כמו בכל מוצר חשוב לשים לב לא לעשות שימוש לרעה ולבצע פעולות שאינן חוקיות.

כמה עולה אפוד קרמי?

העלות של אפוד קרמי או שכפץ משתנה בהתאם למספר גורמים כולל רמת ההגנה, החומרים בהם נעשה שימוש ומוניטין המותג. אפודי מגן בסיסיים המיועדים לשימוש אזרחי נעים בדרך כלל בין 900-1,500 ש"ח, בעוד שאפודים איכותיים יותר עם רמות הגנה גבוהות יותר המשמשים לוחמים ואנשי ביטחון יכולים לעלות מעל 2,500 ש"ח ואף יותר וגם זה תלוי בגורמים כמו איכות הפלטות הקרמיות ורמות ההגנה המשתנות.

איפה אפשר לקנות אפוד קרמי?

כאשר מחפשים חנות אמינה ומקצועית לרכישת אפודים ושכפצים אי אפשר לפספס את פנטום מוצרי הגנה עצמית. אצלנו בפנטום ניתן למצוא את המגוון הגדול ביותר בכל נושא האפודים כולל פלטות מיגון איכותיות, תוספים ועוד, כל אלו במחירים משתלמים, ייעוץ והתאמה מקצועית עבורכם. חשוב להדגיש כי אצלנו בפנטום ניתן לרכוש גם דרך אתר הסחר הגדול בישראל למוצרי הגנה עצמית ובטיחות וגם דרך החנות שלנו במרכז ת"א למי שרוצה להגיע ולהתייעץ פנים אל פנים ולקבל שירות אישי יותר.

לאחר שעברנו על כל היתרונות והשימושים של אפוד קרמי, התשובה לשאלה שלנו בהתחלה היא ברורה. הסיבה שכל אחד צריך להחזיק אפוד קרמי היא כי הוא פשוט מציל חיים. אם מדובר עם חיילי צה"ל, שוטרים, אנשי כוחות הביטחון או כל אדם אשר יש חשש לחייו או מסתכן בעבודתו באזורי מלחמה צריך לרכוש וללבוש אפוד קרמי או שכפץ על מנת להגן ולשמור על עצמו בצורה מקסימלית.

לרכישת אפוד קרמי לחצו כאן

תפריט
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן